poniedziałek, 13 maja 2013

Boomba

No już po zakończeniu roku, więc można było sie zabrać za wszystko na poważnie. BARDZO POWAŻNIE.

Pojechałam dziś do Gawo z myślą że od razu zapłacę, ale okazało się że jeszcze nie trzeba ;)
Dostałam mailem ankietę zgłoszeniową i test psychometryczny ? Chyba tak się to nazywa. W każdym razie w teście jest 75 pytań, wszystkie w języku angielskim i naprawdę tak głupie...typu :
1. Czy zdarza się pani, że ubiera się Pani a później nie pamięta pani co ma na sobie ?
2. Czy gdy ma Pani zły nastrój próbuje Pani popełnić samobójstwo lub się zranić ?
3. Czy zdarza się pani podczas jazdy samochodem/autobusem etc., że nie pamięta Pani co się działo chwilę wcześniej ?

I tak 75 pytań. Miło. Po wypełnieniu testu naprawdę chyba stałam się psychiczna. A dla utrudnienia, odpowiedź nie polega tylko na YES/NO ale na Nigdy/ Rzadko/ Czasami/ Często/ Zawsze. ;) Od wyboru do koloru .
 Ankieta zgłoszniowa już łatwiejsza, po polsku i po angielsku. Odesłałam wszystko gotowe więc jutro zapewne dostane umowę do podpisania ;) Robi się naprawdę poważnie, wiem, że ciężko mi będzie zostawić tu te kilka najważniejszych osób, ciężko mi z tym, że na pewno nie będę mogła porozmawiać o wszystkim tak jak tutaj z przyjaciółmi czy rodziną. Bo przecież Skype to nie to samo, niestety. Zaletą jest nowy start, bez wszystkich tutejszych zmartwień. Czy się boje ? Wszyscy zadają mi to pytanie. Tak, boje się. I co ? Musze dać rade, pokazać wszystkim, że trzeba spełniać marzenia, że trzeba być odważnym. Nie chcę siedzieć tutaj i myśleć co by było gdyby, jak by wyglądało moje życie. Póki co, nie widzę tu przyszłości dla siebie, nie chcę iść jak narazie na żadne studia bo nie wiem kim chce być, a iść na byle jakie to dla mnie bez sensu.  Tak więc życzcie mi powodzenia i wierzcie we mnie ! ;)

2 komentarze:

  1. Racja! Jeśli mogę coś poradzić to bierz APC a nie IE, bo będziesz musiała wybrać agencję :)

    OdpowiedzUsuń