niedziela, 24 lutego 2013

#2

Cały czas przygotowania trwają, mam już odhaczone na mojej specjalnej liście 2x childcare reference i 2 x personal / character recommendation więc cały czas do przodu. Jedną parę mam od kochanej Alutki u której zajmowałam się dwójką naprawdę cudownych dzieci !

Zdjęcia z nimi do aplikacji też już mam.

Kolejne referencje to zaświadczenie o moich dwóch przepracowanych tygodni w przedszkolu w ramach wolontariatu. Z tamtąd zdjęcia też będą. Jeszcze tylko jedne referencje i będzie gotowy ten dział. Na dniach mam zamiar iść też do lekarza a w piątek nowy tatuaż. Miło. ;) .  Wracając do tematu, jak się ogarnę z lekarzem to zostanie tylko list do rodziny, foto prezentacja i zaświadczenie o niekaralności ;).
Mam zamiar stworzyć listę miejsc do zobaczenia w UK ( na USA przyjdzie jeszcze czas) więc może macie jakieś pomysły ? ;)

Pozdrawiam, xoxo.

1 komentarz:

  1. Gawo, Trójmiasto, au pair USA, myśli o summer au pair jako przedsmak :) Widzę że trochę mamy wspólnego :) Później wpadnę poczytać coś więcej, mam tylko pytanie, podpisałaś umowę już z Gawo? Bo szukam kogoś do opcji "z koleżanką" i jeśli byś się zdecydowała na dniach to możemy razem. Zawsze to 250zł w kieszeni :) Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń